فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

دوست دارم ، دوست ندارم

1392/2/11 19:32
نویسنده : فربد
552 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی غذا نمی خوری یا مسواک نمی زنی و یا هر کار دیگه ای که منو ناراحت می کنه انجام می دی خودت سریع میگی مامان دوست دارم . و اینقدر دوست دارم رو تکرار می کنی تا منم بگم منم دوست دارم اونوقت خیالت راحت میشه.

وقتی خیلی خوشی با خودت میگی مامان دوس دارم ، بابا دوس دارم ،خاله دوس دارم ، اومی دوس دارم و ..... همه رو به زبون میاری 

و وقتی با هم دعوامون میشه و عصبانی میشی دیگه هیچ کس رو دوست نداری ، مامان دوس ندارم ، بابا دوس ندارم ، خاله دوس ندارم و .......

zibaعاشقتم با این کارات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
30 اردیبهشت 92 3:25
عزیز دل تولدت مبارک انشاالله که همیشه شاد شاد شاد و سلامت و سلامت باشی همیشه خوش و خرم در کنار هم باشین ...... 120 ساله شی قند عسل ......
مامان سونیا
30 اردیبهشت 92 7:45
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} تولدت مبارک
مامان حسین جون
30 اردیبهشت 92 13:31
------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ تولد تولد تولدت مبارک
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
30 اردیبهشت 92 14:37
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
مامان شايان و پرنيا
30 اردیبهشت 92 18:22
تولدت مبارك جوجوي ناز


مرسی عزیز دلم