فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

مهد کودک

1392/3/7 1:49
نویسنده : فربد
553 بازدید
اشتراک گذاری

از اول خرداد تصمیم گرفتم ببرمت مهد کودک . آخه فکر میکردم دوست داشته باشی که با بچه ها بازی کنی اما اصلا اینطور نبود از روز اول گریه کردی و همش می گفتی مامان دوست دارم . روز دوم خودت از پله ها می رفتی بالا و همزمان شروع می کردی به گریه و روز سوم پشتم قایم شدی و نمیخواستی که بری . کاملا معلوم بود که دلت میخواد با بچه ها بازی کنی ولی اصلانمیخواستی ازمن دور بشی بعد از 3 روز رفتن به مهد البته هر روز بیشتر از 2 ساعت نموندی ، امروز صبح سرما خوردی اون هم چه سرماییشکلک های محمد . نمی دونم واقعا از بچه های مهد گرفتی یا از جای دیگه . خلاصه اینکه بابات میگه دیگه لازم نیست که بره مهد . ای بابا حالا چه کار کنیم   البته فکر کنم که تو خیلی خوشحال بشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
16 خرداد 92 3:34
عزیز دلم حتما" از بچه ها گرفته مهد رفتن اینش خیلی بده زود از بقیه مریضی هاشونو میگیره ....... ببوسش