فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

اتاق فربد

1392/7/18 17:19
نویسنده : فربد
852 بازدید
اشتراک گذاری

یه سرویس تخت و کمد جدید برات گرفتیم و گذاشتیم تو اتاقت . از همون شب رفتی تو اتاق خودت خوابیدی و کوچکترین وسیله از ما رو از اتاقت انداختی بیرون که اینجا اتاق منه . به راحتی خودت خواستی که از ما جدا بشی البته موقع خواب من باید پیشت بخوابم و هر وقت از خواب بیدار می شی سراغم رو میگیری و میگی پیشم بخواب .ما هم تختی که تو اتاق خودمون بود رو جمع کردیم و بردیم گذاشتیم توی انباری .

قربون پسرم برم که حس میکنه بزرگ شده .

اولین شبی که رفتی تو اتاقت و پیشمون نبودی من و بابا انگاری یه چیزی رو گم کردیم و یه حس بدی داشتیم بابات که همش میگفت برو بیارش پیش خودمون .واسه خاطر همینه که همیشه میگم برات زن نمی گیرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)