فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

بازی

1392/7/18 17:26
نویسنده : فربد
851 بازدید
اشتراک گذاری

یکمی تازگی ها  خودت با اسباب بازی هات بازی می کنی البته طبق معمول همه اونهایی که دم دستته رو می ریزی توی کامیون و هز جا که مستقر بشی کامیون رو هم با خودت می کشی موقع صبحانه و نهار کنار میز نهارخوری موقع تلوزیون دیدن کنار مبل موقع خواب کنارتختت .

یه چند باری دیدم که به اسباب بازیهات شخصیت می دی و برای خودت یه داستانی رو بازی می کنی اولی داستانی رو که ازت شنیدم و یا خیال پردازی که داشتی باهاش بازی می کردی اینکه 2 تا از ماشین ها رو گرفته بودی تو دستات و از زبون هر کدوم حرف می زدی اینکه یکه ازماشین ها سی داشت و رفت یه گوشه ای سی کرد و گفت اگه سی بزنم مامان دعوام می کنه و بعد اون یکی اخ داشت و رفت اخ کرد . خیلی برام جالب بود. یکی از آرزوهای من این بود که خودت با این همه اسباب بازی بدون من بازی کنی .

از کتاب خوندن که زیاد خوشت نمیاد و شخصیت کارتونی که خیلی دوست داری بن 10 هستش هر چند من نمی ذارم کارتون هاشو نگاه کنی و همش می گی من بن 10 ام

توی بازی با کامپیوتر که برای خودت استادی شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباش
19 مهر 92 11:01
کشته ما رو با این کامیونش ..... بیچاره طبقه پایینی مون !!!