فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

عاشقتم

1392/11/2 1:26
نویسنده : فربد
708 بازدید
اشتراک گذاری

 

الهی من قربون پسر با احساسم برم که اینقدر مامانش رو دوست داره

وقتی از یه چیزی خوشم میاد میگم وای این چقدر قشنگه میگی : می خرم برات

وقتی آرایش می کنم یک کمی به خودم میرسم میگی : مامان خوشگل شدی ها

موهام رو که رنگ می کنم میگی : خیلی رنگش خوشگل شده

آخ که مامان فدات بشه وقتی این حرف ها رو می شنوم دیگه هیچی از هیچ کسی نمی خوام

منم میگم آخه تو تمام زندگی منی، عشقمی، جونمی، نفسمی


خدایا شکرت روزی صد هزار بار شکرت


روز به روز بیشتر به این نتیجه میرسم که هیچ عشق زمینی وجود نداره که به اندازه عشق مادر و فرزند عمیق و زیبا باشه

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی درسا
4 فروردین 93 3:07
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . دوست من سال نو مبارک و خوش انشاالله