فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

اوف شده

1391/2/27 0:23
نویسنده : فربد
687 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت زمین می خوری یا جایی از بدنت زخم میشه ، بهت میگم درد اومد و سرت رو تکون میده که یعنی آره منم جای درد رو بوس می کنم یا فوت می کنم و می گم خوب شد و تو دیگه گریه نمی کنی .

امروز صورتم زخم شده بود بهش دست زدی گفتم درد ، جای زخم رو بوس کردی و شروع کردی به فوت کردن.

الهی مامان فدای پسر با احساس و مهربونش بشه

این روزها یا می گی با هم کشتی بگیریم یا اینکه همش بهم چسبیدی و داری ابراز محبت می کنی بعضی وقت ها کلافه می شم از بس که بهم می چسبی، یا تو بغلم می شینی یا دستت رو میندازی دور گردنم

قربونت برم الهی فرشته کوچولوی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لعیا
30 اردیبهشت 91 10:05
عزیز دلم جانم چه پسر خوشملی خوشحال می شم بهم سر بزنید
مامان امیرمحمد
30 اردیبهشت 91 10:46
فرید جون تولدت مبارک پسر قشنگم . بوس ، بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی. اگه دوست داشتی امیرمحمد و به لیست دوستهای خوبت اضافه کن . خوشحال میشم گل نازم ...
مسافران آسمانی
30 اردیبهشت 91 11:22
سلام شیوا جان تولد فربد جون مبارک باشه انشاالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیری عزیزم...
مامان امیر محمد
1 خرداد 91 11:06
ای جان ...مهربووووون