فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

از شیر گرفتن فربد

1391/4/3 3:06
نویسنده : فربد
658 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره موفق شدم از شیر بگیرمت . شده بود برام یه کابوس هر وقت فکر می کردم که چطوری ممکنه که دل بکنی به نتیجه ای نمی رسیدم اطرافیان هم منو ترسونده بودند که خدا به دادت برسه با این وابستگی که فربد داره پوستت کنده میشه . تو پستونک و شیشه نمی خوردی  شکلکهای جالب آروین و می دونستم موقع خواب اذیت می شی .چند روز بعد از تولد 2 سالگیت تصمیم گرفتم روز ها بهت شیر ندم . صبر زرد هم خریدم و روش رو چسب زخم زدم روی چسب زخم هم لاک قرمز زدم . یک کمی لج می کردی ولی موقع خواب بعد از ظهر شروع کردی به گریه کردن . شکلکهای جالب و متنوع آروین  نمی تونستی بخوابی ، به روش ها مختلف جلوی تلوزیون یا پشت کامپیوتر و ...می خوابیدی . Cartoon Baby Sleeping on Its Side clipartیه روز بی طاقتی کردی و با اینکه صبر زرد خیلی تلخ بود شروع کردی به شیر خوردن . دلم برات کباب شد .ولی چه کنم کم کم روزها رو از سرت گرفتم بعد از دو هفته شب موقع خواب رو از سرت گرفتم همیشه تا 2 شب بیدار بودی با هزار مصیبت می خوابوندمت .Mom Playing with Her Baby clipart یک عالمه بازی می کردیم و هر شب تکرار بازی های شب قبل جالب بود که همه بازی ها رو یادت می موند واقعا خسته می شدم . و بعد از یک هفته شب ها تو خواب هم دیگه بهت شیر ندادم .بعضی وقت ها موقع بازی کردن یادت میومد که بیایی و شیر بخوری با خودت می گفتی مم مم و بعد می گفتی اااااااه .یادت میومد که تلخه .عزیز دلم . یک ماه طول کشید که بلاخره موفق شدم شیر رو از سرت بگیرم . خدا رو شکر  که خیلی اذیت نشدی و اذیت نکردی.هیچ کس باورش نشد که به این راحتی تمام شد. 

عزیزم عشقم نفسم زندگیم . مامان فدات بشه الهی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی اصغر
6 تیر 91 0:39
عزیزم تبریک میگم این موفقیت رو

مرسی عزیزم ، کوچولو رو از طرف من ببوس .

مامان امیرمحمد
19 تیر 91 13:43
دست و هورا برای فربد جون . پسرمون دیگه برای خودش مردی شده .... خدا قوت به مامانی فربد ...