فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

ماشین بابا

1391/5/11 16:43
نویسنده : فربد
734 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که ماشین آقاجون رو می شناسی هر چی ماشین سبز تو خیابون می بینی نشونمون می دی . توی مداد رنگی هات هم رنگ سبز رو یاد گرفتی

یکی دو روزه که ماشین بابایی رو هم می شناسی تو خیابون وقتی از بغل یه ماشین شبیه ماشین بابا رد می شیم بابا بابا می کنی یه روز هم داشتی در یه ماشین رو باز می کردی که بری سوار شی. خیلی تعجب کردم آخه تو چطوری تونستی تشخیص بدی .بعضی وقت ها می گفتم شاید اتفاقی باشه ، اما دیروز یه کار عجیب و غریب کردی که داشتیم شاخ در میاوردیم ، تو اتوبان همت می رفتیم که یهو به جلو اشاره کردی و همش می گفتی بابا بابا ، دو تا ماشین جلوتر یه ماشین ال ٩٠ بود یعنی دهنمون باز مونده بود . باز هم امتحانت کردم بین چند تا ماشین که در حال حرکت بودند ازت پرسیدم ماشین بابایی کو ؟ و نشونم دادی . هزار ماشالله به این پسر باهوش خودم . مامانت هنوز ماشین ها رو از روی لوگوشون می شناسه .

فدات بشم الههههههههههههههههههههههههی

یه روز رفتیم خونه مامان جونی و تو استخر بادی کلی آب بازی کردی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)