فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

فربد جوجو سی داره .

1391/7/6 17:05
نویسنده : فربد
612 بازدید
اشتراک گذاری

فربد جوجوی مامان سلام ، چند وقتیه که چیزی ننوشتم آخه در گیر از پوشک گرفتنت بودم . حالا که قراره بریم خونه جدید و همه فرش ها رو میخواهیم بشوریم بهترین وقت واسه این کار بود . الان تقریبا 2 هفته است که روزها پوشک پات نمی کنم و فقط شبها با پوشک می خوابی . اوایلش وای وای دقیقه به دقیقه جیش می کردی ولی بعد از 3 - 4 روز تونستی خودت رو کنترل کنی . بعضی وقت ها من یاد آوری می کنم و بعضی وقت ها خودت می گی "سی " یعنی جیش . عاشق سی گفتنتم . بعضی وقت ها هم که سر گرم باز هستی خودت رو خیس می کنی و منم سعی می کنم که ناراحتی ام رو نشون نشدم .

وای وای امان از پی پی کردنت که نمی گی و خراب کاری می کنی و وقتی کارت تموم شد اشاره می کنی و میگی اه .

 تو عشق مامانی اینو می دونی .

بعد از چند روز بلاخره یه راهی پیدا کردی و وقتی پی پی داری می گی مامان اخ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرمحمد
6 شهریور 91 10:09
خوشبختی مادر بودن همینه دیگه ... بچه ها پی پی میکنن همه جا رو به گند میکشن ولی ما باز هم عاشقشونیم ... خوشبختانه از امیرمحمد این چیزها گذشته ... انشاءالله فربد هم زود زود جیش و پی پی شو میگه ...