فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

مامان مامان مااااااااااااااااااا

1391/6/8 1:11
نویسنده : فربد
622 بازدید
اشتراک گذاری

ای شیطون ، اصلا نمی تونم دعوات کنم چون تا اخمم رو می بینی و یا اینکه بهت می گم فربد نکن ، نه،و یااینکه باهات قهرم سرم رو می چرخونی سمت خودت و صورتت رو نزدیک صورتم می کنی و هی میگی مامان مامان مامان همش تکرار می کنی مامان ، وقتی میگم چیه می گی ماااااااااااااااااااااااااااا، خوب منم خندم می گیره و تو به هدفت می رسی . ای وروجک عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله سمیرا - معروف به ایا
26 شهریور 91 23:24
مامان شیوا باید سعی کنی از یه روش دیگه ای استفاده کنی وگرنه این وروجک حریفته
مامانی درسا
29 مهر 91 1:43
من فداش که میدونه چکار کنه مامان غیبت داری ها زودی بیا
atabak
6 دی 91 22:36