فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

پسر شجاع

1391/12/1 15:49
نویسنده : فربد
685 بازدید
اشتراک گذاری

دکترت یک سری آزمایش چکاپ برات نوشته بود من فکر کردم موقع خون گرفتن اونجا رو میذاری روی سرت . ولی نشستی تو بغل من و خانومی که آزمایش می گرفت گفت محکم بدنت رو بگیرم یکی هم اومده بود کمکش که دستت رو بگیره بابا هم روبرو ما ایستاده بود و به تو نگاه می کرد و منتظر که اگه گریه کردی ساکتت کنه ، یک کمی طول کشید که رگت رو پیدا کردند وقتی سرسرنگ رو تو دستت کردن اصلا به روی خودت نیاوردی یک کمی نفس نفس زدی و هیچ خبری از گریه نبود الهی مامان قربون پسر شجاع خودش بره . اون دو تا خانم خیلی تعجب کردند و احتمالا از زیر روسری تو تا شاخ در آوردند . 

زنده باد پسر شجاع مامان 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رادین عشق زندگی...
17 فروردین 92 22:58
افرین کوچولو خاله که انقدر شجاع
وفا مامان پارسا
31 فروردین 92 6:24
افرین احسنت .. برای پارسا هم نوشته دکتر اما من از ترس همون قضیه جیغ و فغان توی ازمایشگاه نبردمش هنوز