فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

دوستت .....

1391/12/13 2:05
نویسنده : فربد
608 بازدید
اشتراک گذاری

هر وقت که سرم گرم کاریه و کمتر به تو توجه می کنم میایی منو بوس می کنی و می گی دوست دا.... البته فقط من متوجه می شم که تو داری می گی دوستت دارم . وقتی این جمله رو می شنوم مثل اینه که تمام لذت های دنیا رو تو یک لحظه می برم . 

عاشقتم مامانی ، آخه تو عشق منی، تو زندگی منی، من هم 

دوستت دارم ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
10 فروردین 92 2:21
عزیزم شیوا و فرید نازم خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامان امیرمحمد
10 فروردین 92 9:25
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید سلامتی ، سبزی ، شادی و دنیا دنیا خوشبختی برای شما و خانواده عزیزتان از خداوند بزرگ آرزومندیم. مامانی و امیرمحمد
مامان علی
1 اردیبهشت 92 13:48
آفرین به فربد جون که مامانشو این همه دوست داره