فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

نوروز 92

1392/1/14 19:35
نویسنده : فربد
498 بازدید
اشتراک گذاری

طبق معمول همیشه تعطیلات عید رفتیم شمال .

و طبق معمول خیلی خیلی خوش گذشت .

طبق معمول دیدو بازدید از فامیل ها . رفتن کنار دریا . رفتن به دل طبیعت و جنگل و خوردن کباب.

امسال به تو از همه بیشتر خوش گذشت البته بعد از یکی دو شب همش می گفتی بریم خونه مامان . دلت برای خونه تنگ شده بود .

آخ آخ عجب سوغاتی ای از شمال آوردیم سرماخوردگی وحشتناک . اول تو سرما خوردی و بعد طبق معمول من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سمی
25 اردیبهشت 92 20:10
پس عکسای عید فربد جوجو رو چرا نذاشتی مامان شیوا؟ عکس کنار دریا که داشت قلعه شنی می ساخت.......
پریا
30 اردیبهشت 92 14:25
سلام فربد جان تولدت مبارک عزیزم . به وبلاگ من هم بیا خوشگل نام وبلاگ: خاطرات یک پری استثنایی توی گوگل سرچ کنی میاد