فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

حرف زدن و کارهای fafo

1392/1/25 19:32
نویسنده : فربد
497 بازدید
اشتراک گذاری

تعداد کلماتی که یاد گرفتی و تکرار می کنی بیشتر شده خیلی نگرانت بودم ولی می بینم روز به روز بهتر می شی .

یه مدت اسم خودت رو fafo می گفتی و یه مدت دیگه afo  الان خیلی سعی می کنی درست تلفظ کنی ولی بازم نمیشه .

صبح که بیدار میشی جلوی تلوزیون می شینی و میگی کارتون . هر شبکه ای رو که میارم اگه کارتونش رو دوست نداشته باشی می گی : این خوبه نیست . و به کارتون مورد علاقه ات که برسی میگی : آهان این خوبه .

مامان این چیه : نقاشی مورد علاقه مامانت    و تو با یه اعتماد به نفسی میگی : آهان

کلی ادا داری اگه بخوام همه رو بنویسم چند ساعتی رو باید بشینم پای کامپیوتر که اصلا امکان نداره . چون وقتی شما بیدارید اجازه کار با کامپیوتر رو نمی دی و خیلی قاطع به من دستور میدی که کار نه ، ففو ماشین بازی  یا به زبون خودت انگری برد.

ماشینت رو مثل یه راننده حرفه ای هدایت می کنی با هم میریم پارکینگ و حسابی رانندگی می کنی مثل اینگه گواهینامه پایه 1 داری

شب ها موقع خواب ماجرای مسواک زدن همچنان ادامه داره نمیذاری خمیر روی مسواک بریزم دستور میدی که : خمیر نه مسواک با آب خالی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)