فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

فربد برگشته

1401/2/5 12:29
نویسنده : فربد
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من فربدم و الان نزدیک 12 سال دارم مامانم دیگه گذاشته که از این به بعد من در مورد خودم مطالبی بنویسم الن من 5 ساله که پیانو میزنم و فورتنایت بازی میکنم و 3 طوطی به نام عروس هلندی دارم بزرگ ترین عروس یعنی پوکو که در گذشت😔 دومین طوطی ریو اما  دختر است و سومین طوطی یعنی اشلی ریو الان 3 تا تخم گذاشته هورا 😍و 11 اردیبهشت یکی از این تخم ها باز می شود راستی تولد بنده 30 ام اردیبهشت است 

پسندها (2)

نظرات (2)

مدیریت نی نی وبلاگمدیریت نی نی وبلاگ
5 اردیبهشت 01 13:23
فربد جان به نی نی وبلاگ خوش اومدی 😍🌷
AvaAva
8 اردیبهشت 01 17:56
واووو منم تصمیم دارم فورتنایت نصب کنم
فعلا Creative destruction بازی میکنم که شبیه فورتنایته^^
فربد
پاسخ
خب هر وقت خواستی باهات بازی میکنم😉