فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

خاننده های مورد علاقه من

1401/8/29 16:30
نویسنده : فربد
105 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام دوباره فربد برگشته خب الان میخوام در مورد خاننده های مورد علاقم بگم بهترین خاننده= مایکل جکسون  دومین تنتاسیون و سومی هری استایل یعنی من طرف دارشونم ولی انقدر اهنگ گوش میدم که نگو و اصلا نمیگم فلان خاننده کاش خوب نیست هر خااندخ ای رقصش خوبه رپش و پاپش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هریییی
29 آبان 01 16:33
وای هری استایلزززز)))
فرشته س
فربد
پاسخ
تازه یکی از عکسایی که گزاشتمو ببینی شبیه اونم دختری یا پسر و لطفا دنبالم کن متشکرم😇
setiseti
29 آبان 01 20:37
منم آهنگای مایکل جکسون و تنتاسیون رو خیلی خوشم میاد 
فربد
پاسخ
مایکل کخ بهترینه و تنتاسیون رپش و بیس اهنگاش لطفا دنبال کن منم دنبال میکنم