فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

شیرین عسل

1390/8/1 2:14
نویسنده : فربد
434 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل من روز به روز داری شیرین تر میششششششششششششششششی.

 قند خونم رفته بالا از بس هر روز میخورمت .  

www.smilehaa.org

خدا رو شکر از وقتی که راه افتادی خیلی بهتر و خیلی آروم شدی .مامان فدات بشه الهههههههههههههههیییییییی.www.smilehaa.org

 

تازگی ها یاد گرفتی حست رو با حالت صورتت نشون می دی یه شکلک هایی از خودت در میاری بعضی وقت ها اخم می کنی ابروهات میره تو هم .وقتی بهت می گم نه شروع به خنده الکی می کنی تا منو بخندونی. کاش می شد از حالت های صورتت عکس می گرفتم .

از بعد از عروسی دایی هادی عاشق رقصیدن شدی فقط کافیه صدای آهنگ بشنوی شروع می کنی به بشکن زدن بعضی وقت ها که تو خیابون یه ماشین از بغلمون رد میشه و صدای آهنگش زیاده تو شروع می کنی به رقصیدن و یا اگه تو پاساژ باشیم باید اونجایی وایسیم که صدای آهنگ میاد بعضی وقت ها مجبوریم الکی توی مغازه ها بچرخیم که تو برقصی .   اگه یه قابلمه یا کاسه بدم دستت میذاری رو پاهات و شروع میکنی مثل تمبک روش زدن و مثلا داری آهنگ می زنی . جیگر رو بخورم من ، پسر رو بخورم من ، عسل رو بخورم من . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)