فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

واکسن 2 ماهگی

1390/4/25 3:11
نویسنده : فربد
277 بازدید
اشتراک گذاری

صبح وقتی واکسن بهت زدن تو گریه می کردی منم گریه می کردم تا اینکه بهت شیر دادم و خوابیدی ، تا ظهر مثل همیشه بودی ولی ساعت ١٢ شروع کردی به گریه کردن ، از قبل به مامان گفته بودم بیاد کمکم روی یک تشک کوچیک گذاشته بودمت طوری که پایی که واکسن زده بودی اصلا حرکتی نداشته باشه . تا ساعت ١٢ شب تب کردی و گریه کردی یک سره تو بغلم بودی و راه می رفتم . موقع شیر خوردن و موقع عوض کردن پوشک ، پات که تکون می خورد چنان گریه ای می کردی که دلم کباب می شد.

عزیز دل مامانماچ ، یکی یک دونه مامانماچ ، گل گلخونه مامانماچ ، چراغ خونه مامانماچ ، همش برات این کلمات رو می خوندم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)