فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

صحبت با تلفن

1390/5/17 2:16
نویسنده : فربد
281 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق تلفن هستی گوشی رو بر می داری و می گی ابو ، ( یعنی الو) و بعد به زبون خودت شروع می کنی به حرف زدن . تا یک سالگی تنها کلمه مفهوم داری که می گفتی ابو بود و مم .و بقیه اش کلمات عجیب و غریب که الهی من قربون او دهنت برم موقع حرف زدن . جیییییییگر

بعضی وقت ها باهم نقاش می کشیم چشم چشم دو ابرو و تو سریع مداد شعمی رو ازم می گیری و مثلا داری شعر می خونی و شروع می کنی ادامه نقاشی رو خط خطی کردن . داوینچی من   

niniweblog.com 

اوایل ١١ ماهگی از مبل می گرفتی و می ایستادی کم کم شروع کردی به راه رفتن از کناره های مبل و دیوار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان سارینا
17 مرداد 90 2:21
سلام
قربون اون حرف زدنت برم جیجر
پسر نازی دارین خدا براتون نگهش داره
اگه دوست داشتین به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


سلام مرسی از لطفتون . نمی دونم چرا نتونستم وارد وبلاگتون بشم .دوباره سعی می کنم .