فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

مشاوره

1390/5/17 2:25
نویسنده : فربد
272 بازدید
اشتراک گذاری

بیمارستان که بودم یه خانم روانشناس اومد و درمورد روانشناسی کودک و مادر و خیلی چیزهای دیگه صحبت کرد و یه کاتالوگ به من داد که طرحی به نام پایش دارند که نوزادان را از ٣ ماهگی تحت نظر مشاور قرار می دن . من ٣ ماهگی و  ٦ ماهگی نرفتم پیششون ولی ٩ ماهگی بردمت و کلی بهم چیز یاد دادند که چطوری باهات بازی کنم و چهار دست و پا رفتن رو بهت یاد بدم و .... خوب بود . بعد ١٢ ماهگی که رفتم گفتم که خیلی وابسته هستی و حتی یک لحظه هم ازم دور نمی شی پیشنهاد داد که یک کمک برای خودم بیارم و تو رو چند ساعتی پیش فرد قابل اطمینان بذارم و خودم برم بیرون وگرنه این وابستگی ادامه پیدا میکنه . هر چی گشتم شخص قابل اطمینان پیدا نکردم

زیبازیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)