فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

تولد مبارک

1390/5/18 2:16
نویسنده : فربد
549 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان امروز یک ساله شد . قربونت برم تولدت مبارک. پارسال همین روز خداجون یک فرشته خوشگل و مامانی به من هدیه داد و من تا مدت ها باورم نمی شد که من هم مامان شدم.

 عزیز دلم نتونستم برات به موقع تولد بگیرم خیلی ناراحت شدم آخه مامان جونی مریض شد و دکتر بهش استراحت مطلق داد 2 هفته نباید از جاش تکون می خورد بعد که بهتر شد خودت مریض شدی 2 هفته پشت سر هم تب کردی و هر بار 3روز تب وحشتناک داشتی یک سره گریه می کردی و نا آروم بودی خیلی سخت گذشت الهی من جای تو مریض می شدم وقتی هم ازت آزمایش می گرفتند چون می فهمیدی از قبل شروع می کردی جیغ زدن مامان بمیره برات. معلوم شد که هر 2 بار مشکل ویروسی داشتی . خلاصه بعد از 1 ماه تاخیر برات تولد گرفتم . الهی مامان قربون او ذوقت بره که چقدر روز تولدت خوشحال بودی و با آهنگ های تولد  نانای می کردی. الهی  120 ساله بشی عزیزم. تازه کلی هم کادو گرفتی .

تولدت مبارک زندگی مامان

تولد

 

زیباتولدزیبا

این هم یه عکس از هستی و محمد علی دختردایی و پسر دایی فربد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)