فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

13 ماهگی

1390/5/20 0:05
نویسنده : فربد
315 بازدید
اشتراک گذاری

١٣ ماهت که شد دندون های نبش شروع به در اومدن کردند وای یکی فربد رو آروم کنه .الهی مامان برات بمیره که اینقدر درد داری. کاش  می شد دردهای تو رو به من منتقل می کردند.عزیز دل مامان

 یک سری چیز ها رو یاد گرفتی کلاغ پر که می گفتم انگشتت رو می ذاشتی روی زمین جالب بود که وقتی روی مبل نشسته بودی اصرار می کردی که بیایی پایین و روزی زمین این بازی رو انجام بدی ، اتل متل که می خوندم رو پاهات می زدی . لی لی حوضک رو هم خیلی وقت یاد گرفته بودی . دماغ ، مو ، رو هم یاد گرفتی و وقتی بهت می گفتم چشمک بزن و همزمان خودم چشمک می زدم خوشت می اومد و می خندیدی. عاشق بازی کردن بودی.                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)