فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

سرزمین عجایب

1390/5/20 2:38
نویسنده : فربد
347 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل مرداد ماه بود که به سرزمین عجایب رفتیم . وقتی تو صف بودیم تا نوبتمون بشه اینقدر جیغ می زدی که همه نگاهت می کردی و موقع پیاده شدن به ماشین ها و چیزهای دیگه که سوار شدی می چسبیدی که پیاده نمی شم . اصلا نق نمی زدی و خیلی خوش به حالت بود.

سرزمین عجایب

منم مجبور می شدم بذارمت پشت هر بازی کامپیوتری که خالی بود 

سرزمین عجایب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد رضا ( هدی)
20 مرداد 90 3:17
سلام به فربد جون و مامان عزیز وبلاگ قشنگی دارید و عکسای فربد مثله خودش نازنازیه و اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم


سلام ، متاسفانه نتونستم وبلاگ شما رو ببینم مثل اینکه اشکالی داره من هم خوشحال می شم با هم دوست باشیم .
دنیا
23 مرداد 90 14:56
محو تماشا شده! آخی :-*