فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

شیطونی فربد تو پارک

1390/7/18 1:39
نویسنده : فربد
355 بازدید
اشتراک گذاری

الان که هوا هنوز سرد نشده سر ظهر می برمت پارک ، چقدر خوش به حالت میشه اولش به زبون خودت شروع می کنی بلند بلند صحبت کردن همه نگاهت می کنند و بعد یکسره از این وسایل بازی میری بالا میایی پایین .Nini
mouse من هم همه جا دنبالت میام ، بعضی جاها نمی تونم رد بشم و چون برات خطرناکه نمی ذارم که تو هم بری اونوقته که جیغت میره آسمون . روابط عمومی ٢٠ ،  بعد از ١ ساعت بازی وقتی میخوام بیارمت خونه مقاومت می کنی که اونجا بمونی ولی من که خیلی خسته می شم دیگه نمی تونم تو پارک بمونم .با اون کفش های صوت صوتیت .

هر چیزی رو هم که روی زمین می بینی برمی داری .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)