فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

کوتاه کردن موی جوجو

1390/7/14 1:46
نویسنده : فربد
1,039 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از عروسی موهات رو کوتاه کردیم از اونجایی که می دونستیم آرایشگاه بردنت فایده نداره و نمی ذاری موهات رو کوتاه کنیم تو یه عملیات سریع السیر دایی مهدی سه سوته موهات رو کوتاه کرد اولش متوجه نشدی ولی وقتی مو ها روی سرو صورتت ریخت کلافه شدی و شروع کردی به گریه و هر چی مو بود رفت تو دهنت من هم سریع بردمت حمام و شدی یه پسر جیگر طلا .

 

 

Leaf and Flower

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان پسر ناز
12 مهر 90 15:11
این پروژه کوته کردن مو نینیها هم خدایی دردسر من که هر وقت کامیار رو بردم سلمونی گردنش زخم شد بچممممممم همیشه به عروسی