فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

درد واکسن

1390/9/4 0:56
نویسنده : فربد
411 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی آمپول سه گانه  رو بهت زدند یه  کوچولو گریه کردی و سریع ساکت شدی ولی برای واکسن MMR بیشتر گریه کردی و باز هم زود آروم شدی حدود ظهر دیدیم دست چپت رو می گیری و گریه می کنی و کم کم تب کردی و دردت بیشتر شد به طوری که نمی تونستی دستت رو تکون بدی ، روز اول و دوم خیلی درد داشتی دستت خیلی ورم کرده بود و مثل لبو قرمز شده بود و روز سوم کم کم بهتر شدی ، از طرفی هم داری دندون در میاری ، 2 تا درد با هم شدند .niniweblog.comیه روز اومدی در کابینت رو باز کردی و من یک کوچولو بهت لواشک دادم طبق معمول یه تیکه دست راست و یه تکه دست چپ ، بعد از چند ثانیه دیدم داری جیغ میزنی ، سریع فهمیدم که نمی تونی دستت رو بیاری سمت دهنت و لواشک رو بخوری به همین خاطر داری جیغ می زنی ، قربونت برم من .

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس
12 آذر 90 11:11
الهی فداش بشم منم شنیدم که خیلی درد داره نمی دونم این بچه چقد باید درد بکشن؟ همیشه همه چیزاشون با هم قاطی می شه واسه راستینم سرماخوردگی، دل درد، واکسن هم زمان شد هم خوده بچه اذیت شد هم پدره من درآمد. ایشاءالله زود زود خوب می شه این پسمله خوشجلم