فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

آفرین به پسر با هوش

1390/9/9 1:31
نویسنده : فربد
499 بازدید
اشتراک گذاری

 

Orkut - Dividers

پسر گلم ، قربونت برم بعد از یک هفته بازی با حلقه ها ، تونستی به ترتیب بزرگ به کوچیک مرتبشون کنی .

آفرین

هر وقت یه حلقه رو اشتباهی می گذاشتی خودت عصبانی می شدی و اخم کرده سرت رو تکون می دادی که یعنی نه نه و وقتی درست می ذاشتی برای خودت دست می زدی و منم آفرین آفرین می گفتم .www.smilehaa.org

هزار ماشاالله به پسر باهوش خودم .

Orkut - Dividers

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامي مهناز
9 آذر 90 2:11
به به چه پسر باهوشي پسر من يك ماه كوچيكتره و كاراش هم خيلي شبيهه فقط چيزاي ترش اصلااااااااا دوست نداره!!!
mamane radin
11 آذر 90 11:46
http://funclubkids.niniweblog.com/سلام عزیزم امیدوارم پاسخ سوالتون رو در این وبلاگ پیدا کنید.

سلام ، خیلی متشکر از لطفتون با اجازه شما را به لیست دوستانم اضافه کردم و در ضمن تشکر می کنم از همه زحماتتون در طراحی سایت


پریا
27 آذر 90 9:44
سلام. آفرین و مرحبا بر پسر گل. خیلی خوب این کار انجام داده. ماشاء الله. با اجازتون من از عکس فربد جون توی لوگوی مسابقه نی نی وبلاگ استفاده کردم. اگه دوست داشتین روز 1 تا 9 دی که روزای رای گیری هست به محمدصدرا با کد انتخاباتی 107 رای بدهید. با تشکر از شما و نی نی ناز، دوست داشتنی و باهوشتون