فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

تموم شد

1390/11/17 1:24
نویسنده : فربد
366 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها وقتی همه غذات رو می خوری می گم تموم شد و تو هم می گی ته ، عاشق ته گفتنتم من .

به توپ هم می گی تو

niniweblog.com

 همه بچه ها از بابا و مامان و آب شروع می کنند جیگرتو بخورم خام خاممممممممممممممممم

niniweblog.com

بعضی وقت ها که گریه می کنی حواست رو با یه چیزایی پرت می کنم مثلا عکس رو لباست یا عکس روی دیوار و بادکنک و چیزهای دیگه و تو هم این ترفند رو برای من به کار می بری وقتی کار بد می کنی و من بهت اخم می کنم و دعوات می کنم میخواهی حواس منو پرت کنی و ابروهاتو بالا میدی و چشات رو گرد می کنی و عکس رو لباس و یا چیزهای دیگه رو به من نشون می دی. ای وروجک

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)