فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

صدای حیوانات

1391/1/30 2:26
نویسنده : فربد
659 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا عکس ١٢ تا حیوون رو یا گرفتی از بازی کارت حیوانات خیلی خوشت میاد وقتی میگم مثلا گاو کدومه خودت صداشو در میاری و کارت رو می دی به من .

 شکلکهای جالب و متنوع آروینصدای گاو ، هاپو ، خروس ، گربه ، شیر رو خوب در میاری

امروز صدای بوقلمون برات در آوردم و کلی خندیدی کیف کردی . به خودت که می گم بوقلمون چی میگه یه صدایی در میاری و سرت رو مثل بوقلمون تکون می دی

شکلکهای جالب و متنوع آروینمامان فدای جوجوش بشه با این کاراش شکلکهای جالب و متنوع آروین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
30 اردیبهشت 91 0:58
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مامان علی خوشتیپ
30 اردیبهشت 91 9:06
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
رادین عشق زندگی
30 اردیبهشت 91 9:28
فسقلی خان تولد دو سالگیت مبارک باشه به منم سر بزن . خ.استی باهم دوست بشیم دو تا دوست خیلی خوب
زهرا از نی نی وبلاگ213
30 اردیبهشت 91 13:10
سلاااااااااااام تولدت مبارک فرید کوچولو چقده تو نانازی ماشالا مامان فریدجون اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ 213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
مامان امیر محمد
1 خرداد 91 11:35
صد دفه گفتم اینقدر تو خونه نمون . اگه راست می گی صدای مورچه دربیار براش