فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

عید مبعث

1390/5/20 2:40
نویسنده : فربد
330 بازدید
اشتراک گذاری

عید مبعث رفتیم پارک نهج البلاغه ، تو توی ماشین خوابیده بودی وقتی رسیدیم اونجا ، داشتند آتیش بازی می کردند صدای خیلی بلندی داشت که بیدار شدی و با دیدن نور های توی آسمان خیلی تعجب کردی و کم کم عادت کردی و خیلی بهت خوش گذشت تازه اونجا هوا خیلی خنک بود و خوب شد برات لباس اضافه آورده بودم مجبور شدیم 2 تا لباس و شلوار برات بپوشیم کنیم تا گرم بشی .

مبعث

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پارسا جون
20 مرداد 90 2:30
چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه .
من هم چشم انتظارم که نی نی من بتونه راه بره و حرف بزنه. ایشالا همیشه سالم باشه .
به وبلاگ پسر ما هم سری بزنین خوشحال میشیم.


سلام مرسی از لطفتون پسر خوشگلت رودیدم بعضی حالت هاش شبیه فربده الهی که همیشه سالم باشند و خواستم بگم خیلی عجله نکن به موقع راه می افتند از طرف من عزیز دل رو ببوس .
مهدیه طباطبایی
24 شهریور 90 12:23
salam.vay pesareton kheli naze pesar khale barash espand dod konid.be khanometonam salam beresonid