فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

وبلاگ نویسی مامان

1390/5/21 14:41
نویسنده : فربد
357 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره وبلاگ به روز شد.

تقریبا یک ماه طول کشید که یک سری از خاطرات فربد رو توی این وبلاگ بنویسم من وقتی با این وبلاگ آشنا شدم که فربد 13 ماهش بود . هم باید با محیط آشنا می شدم و هم خاطره می نوشتم اکثر شب ها که فربد حدود ساعت 1 می خوابید من هم تا ساعت 3 بیدار می موندم و وبلاگ طراحی می کردم . قابل توجه که تو این فاصله   2 بار بیدار می شد و منو می کشوند طرف خودش . بعضی روز ها که  1 ساعت میخوابید سریع می پریدم نهار می خوردم و یک کمی طراحی می کردم . بلاخره تمام شد . از این به بعد خاطراتش رو به روز می نویسم .

ارزش این همه سختی رو داشت من هر کاری برات می کنم عزیز دلم قربونت بشم.

میشه گفت خودم تو این مدت خیلی لذت بردم 

امیدوارم وقتی بزرگ شدی تو هم خوشت بیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ویدا
22 مرداد 90 12:20
salam farbod junam khubi? man dust dokhtaretam be mamanet nagiaaaaaaaaaaaaa asabani mishe .......man yekam azat bozorgtaram amma aslan malum nist......faghat 25 sal,khode khub miduni ke tafahom az hamechiz mohemtare ke madarim))))))) khub ghaza bokhor ke zudtar bozorg shi***************