فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

خواب

1390/5/25 17:14
نویسنده : فربد
283 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ، آخه چرا اینقدر خوابت سبکه، به سختی میخوابونمت و با کوچکترین صدایی بیدار می شی ، وقتی خوابت عمیق میشه میرم تو آشپزخونه یک کمی کار کنم با صدای قیژ در کابینت بیدار می شی. حتی بعضی وقت ها با صدای کشیده شدن دمپایی روی سرامیک بیدار می شی، و خیلی صداهای دیگه. وقتی هم که میخوابیدی همش خواب می دیدی و بیشتر اوقات تو خواب گریه می کردی. اصلا پستونک نمی خوریniniweblog.com وقتی مذارمش دهنت دو تا مک می زنی و بعد شوتش می کنی اونطرف.بخواب عزیزم بخواب . من همش نگرانم که این کم خوابی برایت ضرری نداشته باشه.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)