فربدفربد، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

فربد جوجو، پسر مامان

سلم من دیگه بزرگ شدم دلم خواست اسممو تغییر بدم ولی این اسم متعلق به مامانم هست بنابراین اسم فربده

شکر خدا

1390/4/21 1:33
نویسنده : فربد
254 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت ، روزی 1000 بار شکر می کنم که این فرشته کوچولو  رو به من هدیه داد که بوی بهشت میده ، همیشه شکرت می کنم .

هر وقت خیلی گریه می کنی و نمی تونم ساکتت کنم یادم می یاد که تو هدیه خدا هستی و با اومدنت اسم مادررو به من هدیه دادی خدا رو شکر می کنم و آرامشم رو به دست میارم و بهتر می تونم آرومت کنم

niniweblog.com

 

الهی که مامان فدات بشه . تو همه زندگی مامان هستی با اومدنت همه چیز به نظرم شکل و معنی دیگه ای گرفته .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

برای مسابقه
23 تیر 90 1:28
سلام عزیزم
آخی گفتی واقعا چقدر سخته مامان شدن راست گفتی امان از وقتی آدم کلافه میشه ولی وروجکا یه خندشون کافیه که آدم همه چیز رو فراموش کنه
خوشحال میشم که با هم بیشتر دوست بشیم به من و پسر نازم هم سر بزن تا بیشتر باهم دوست شیم گلم



مرجان مامان پسر ناز
23 تیر 90 1:29

راستی لینکتون کنم آیاااااااااا؟؟؟